12.1.11

E complicat

Ca la "relationship status" de pe Facebook: "It's complicated". Oficial, de azi. Dupa 16 ani de diabet prost controlat.

Dar conteaza? Conteaza cei 16 ani sau ca nu mi-am controlat diabetul cum trebuie? E neaparata nevoie sa caut un vinovat care nici macar nu stiu daca exista?

Acum 6 luni era ok...nici o modificare. Acum "RD neprolifelativa forma usoara" la ochiul drept. RD aka "retinopatie diabetica". Adica un mic microanevrism, daca mi-e permis. Atat de mic incat de abia se distinge pe fotografia retinei. Si care nu se stie cum va evolua. Poate se va resorbi, odata ce obtin un control foarte bun al glicemiilor. Poate se va agrava, cu timpul, sau cu aparitia unei sarcini. Atunci poate ca va fi nevoie de operatie cu laser. Sau poate nu voi ajunge niciodata in situatia aceea.

Cine stie? Nu am nici o certitudine si nimeni nu are. Sunt doar supozitii. Tot ce pot sa fac e sa ma contentrez pe ceea ce urmeaza in "cruciada" mea pentru o pompa de insulina. Si sa imi scad glicata. Sa fiu cat mai in forma pentru mai marele meu quest :) .

Nu mi-a picat bine dar nu e o tragedie. "It's complicated." Dar voi trece peste. Si va fi bine.

No comments:

Post a Comment