14.3.11

Astăzi

Unele zile sunt mai bune. Alte zile sunt mai proaste. Drum neted sau rollercoaster. Zi după zi.

Sunt norocoasă și binecuvântată din multe puncte de vedere. Familie, soț, prieteni, colegi, job, hobby-uri, acces la internet și la informație, insulină, pen-uri, glucometru. Sunt lucruri care mă țin în viață și care îmi arată că merită să mă strădui și să mă lupt.

Dar astăzi? Astăzi problemele mele sunt mai mari decât ale altora. Pentru că sunt ale mele.

Astăzi îmi permit să mă plâng. Să las jos optimismul. Să vreau să renunț.

Astăzi e o zi ... cu magnolii de oțel. Da, ”Steel Magnolias” e filmul-de-deprimat-diabetici-și-de-indus-în-eroare-publicul. Scenariul e bazat pe o poveste reală, de acum 30 de ani însă. Medicina a evoluat. Scenariul acesta nu se repetă des în zilele noastre. Sunt șanse mari să fie totul în regulă.

Dar astăzi, îmi permit să mă gândesc că poate nu va fi să fie. Astăzi îmi permit să-mi fie teamă.

Și totuși...mă ridic. Și zi după zi, încerc să îmi scad glicozilata. Măcar cu jumătate de punct. Peste trei luni cu încă unul. Ideal ar fi cu încă unul. Și s-o mențin așa, zi după zi.

No comments:

Post a Comment