10.3.11

Plusuri

...legate de faptul că suferi de diabet. Că minusuri sunt destule, și le știm cu toții. Nu am făcut o listă, dar mă gândesc la asta. Pâna atunci, un ”plus” pe care l-am descoperit azi, via Kerri (Kerri și blogul ei sunt un alt mare plus al faptului că am diabet, dar despre asta într-un post viitor): bijuteriile tematice.

Cine n-ar purta așa ceva? Ok, pancreas leneș. Nu mai produci insulină? Uite cum te agăț eu de un lănțișor și te port la gât! ”Ești medicinistă?” ”Nu, sunt diabetică :)”

O dovadă de iubire pentru pancreasul meu. Pe care îl iubesc chiar dacă m-a lăsat la nevoie. O singură treabă avea de făcut: să producă insulină. A lăsat baltă totul și s-a dus undeva la plajă. Soarbe încetișor cocktail-uri și se mai dă din când în când cu cremă de protecție solară.

I-am preluat eu sarcinile de serviciu. Și  mă achit de ele cum pot mai bine.

Și totuși rămân cu dilema: medalion din argint în formă de pancreas? Sau teste pentru glucometru pentru o lună-o lună jumate? Grea decizie...

1 comment: