10.11.11

Postarea de ... joi

Plănuisem pentru ieri o mirifică postare. Dar ieri s-a făcut între timp azi, așa că renunț la postare și mă rezum la o listă scurtă de întâmplări idei chestii??!?!
  • Ioana mi-a înseninat duminica. Despre cum a reușit ea asta, la momentul potrivit.
  • Glicemiile zilei de sâmbătă s-au încadrat în intervalul 80-90 mg/dl până pe la prânz. Și stiu din surse sigure că m-am sincronizat cu Aida :) Glicemii sincron = yay!
  • De pe facebook am aflat ca trebuie să mă aștept la lucruri minunate. Acum sper ca Poșta Română să nu-mi joace feste.
  • Am aflat că voi sărbatori ziua mondială a diabetului printr-o vizită la dentist. Trăiască anestezia-dentară-cea-dătătoare-de-hiperglicemii...oare reușesc să-i dau de capăt crescând rata bazală?
  • Ar trebui să nu mai postez la ora asta...e rău pentru glicemiile mele...și pentru cititorii mei.
  • Că tot vorbim de glicemii, hipoglicemiile au revenit. Detalii în episodul viitor.

No comments:

Post a Comment