1.3.11

Pacient rau

In ultimile saptamani am fost un pacient foarte rau. Si raceala a fost foarte rea. Febra, tuse, si ceea ce n-a mai vazut glucometrul meu de mult: glicemii de 400-500. Minunat. Toata munca mea de a-mi scadea hemoglobina glicozilata s-a dus naibii. Si printre siropuri de tuse si tone de antitermice, plus antibiotice, vitamine si ce se mai poate lua in astfel de cazuri, mi-am dat seama ca nu mi-am mai notat nici o glicemie. Zero jurnal de glicemii, zero jurnal de mancare. Zero sport. Somn? Extrem de putin, am avut o perioada stresanta. Pe langa jobul zilnic, mi-am luat si un part-time job: "florist" si designer de bijuterii la nunta cumnatului meu. Lots of fun, but also lots of stress :).
But hey, I have a feeling. Ca luna asta va fi una buna. In privinta diabetului si nu numai. Am programarea la diabetolog pe 21 martie. Am trei saptamani in care imi propun sa-mi tin jurnalul cum trebuie, si sa incerc sa compensez dezastrul facut de raceala. Si trebuie sa imi contactez medicul, sa aflu de evolutia dosarului meu pentru o pompa de insulina. Fingers crossed cum zice englezu'.

No comments:

Post a Comment