31.5.11

Numerele câștigătoare

Hehe...nu numerele la Loto. Mi-ar plăcea să le știu, dar nu le știu, așa că...

E vorba despre numerele mele favorite. Glicemiile mele favorite. Și care apar destul de des în jurnalul meu de glicemii (bine, numai unele dintre ele).
Am putea începe cu pătratele perfecte (v-am spus că sunt „inginer de profesie”? și am o chestie cu numerele  :-)): 100 și 121. Alte pătrate perfecte nu-mi plac. Deloc. 100 mg/dl și 121 mg/dl am mai văzut pe ecranul  glucometrului, 100 însă nu așa de des în ultimul timp. În schimb 121...


Apoi îmi mai plac palindroamele: 111 și 121, care are deja două buline albe, fiind pătrat perfect ȘI palindrom.

Urmează numerele trio-ul numerelor consecutive: 110, 111, 112. Iată-le:


Și cel mai mult îmi plac numerele care au reușit performanța să apară de două ori în aceeași zi pe ecranul glucometrului. Cum ar fi 92:


Și 189, care nu e un număr grozav, dar care îmi place pentru că înseamnă că rata mea bazală între orele respective e ok!


Astea sunt numerele care îmi plac. Și sunt câștigătoare, pentru că mă ajută să îmi ating ținta.

No comments:

Post a Comment