13.3.11

393

mg/dl? Nu, nu astăzi. Glucometrul meu a văzut cifre și mai mari, și mai mici, dar acum nu despre glicemie este vorba.

Carbohidrați? Hmm...la debutul diabetului, ma apropiam de cifra asta, eram cam la 60%...250 de carbohidrați pe zi. Dar nici despre asta nu e vorba.

393 de grame. Atât cântarește borseta mea de diabetică. Sau să-i spun, mai elegant, ”portfardul” ? Glucometrul,  vechiul meu Accu-check aktive. Ocupă mult spațiu in portfard. Urmează penurile. Le port pe amîndouă cu mine (și pe cel de Humalog, și pe cel de Lantus - se întâmplă să ma trezesc la serviciu că nu mi-am facut doza de dimineață de Lantus, așa că e musai să am pen-ul cu mine). Nu am avut niciodată cu mine ace de schimb sau flacoane de insulină, doar atunci când plecam din oraș, pe mai multe zile sau când îmi dădeam seama ca Humalogul din pen nu îmi ajunge până mă întorc seara acasă. Și zahăr. Pliculețe de zahăr lungi, gen stick. Preferatele mele. Glucoza, pe care am redescoperit-o de curând, o țin aruncată prin geantă. Sticlele sau cutiile cu suc mi se par prea voluminoase, plus că întotdeauna beau mai mult suc decăt ar trebui ca să îmi tratez o hipoglicemie, și ajung pe hiper imediat. Așa că rămân la pliculețele mele de zahăr. E nostim cum, atunci când ieșim la o cafea, prietenii îmi doneaza pliculețele de zahăr. Am pliculețe de la jumătate din cafenelele din oraș :P și de la McDonalds :)

Cuburi de zahăr nu mai am de mult în geantă...

No comments:

Post a Comment