7.6.11

Și totuși...

Ok, știu că am cam exagerat cu postările cu poze ale glucometrului meu dar pur și simplu nu mă pot abține: e atât de fotogenic! Și se pare că e doar fotogenic, pentru că ieri a „comis-o” din nou.

După povestea de săptămâna trecută, am încercat să-i caut scuze: n-am pus bine picătura, se poate să fi pus mâna pe paharul „transpirat” deci să-mi fie mâna putin udă, că așa și pe dincolo.

Dar ieri seară...ta daaaaaaaa...doamnelor și domnilor, dulcinei și dulcinee...

„LOW”, nu „Lo”...grrrr...
Hmm, mă simt destul de bine pentru „Lo”, adica „Low”, adică mai puțin de 13 mg/dl. Și mai încerc o dată, că deja a devenit obișnuință; și de ce să consumăm doar un test când putem consuma două:

Așa mai putem discuta...

Am căutat și de data asta explicații (mă atașez ușor de lucruri, iar cu glucometrul ăsta am o relație specială) dar nu am găsit nicuna:

Picătură perfectă, testele colorate identic
Dragul meu glucometru, îmi pare rău. Dovezile îți stau împotrivă. E timpul pentru cumpărături!

Oare unde găsesc glucometre colorate? ;)



No comments:

Post a Comment