30.5.11

Around, around

...tra la la...parcă ăsta-i refrenul unui cântec.


Inevitabil mă face să mă gândesc la un sens giratoriu imens în care mă tot învârt într-o mașinuță micuță, drăguță și roșie. Un sens giratoriu asemănător cu cel de la arcul de triumf din Paris. În care mă tot rotesc, around, around.

Ok, postul ăsta începe să sune cam aiurea. Dar asta e, sunt de 8 ore în tren, mai am încă două de mers, am scris deja alte trei posturi pe care nu am idee când o să le public, am văzut deja două filme. De ce mă tot gandesc la sensuri giratorii? Poate pentru că tocmai m-am înscris la școala de șoferi? (Ura! pentru viitoarea șoferiță diabetică.)

Sau poate pentru că „rotația” e un cuvânt care mă obsedează în ultimul timp. Rotește-ți locurile de injectie, rotește-ți locurile de înțepat în degete, rotește-ți locurile pentru seturile de infuzie. De când am început să îmi folosesc șoldurile și zona lombară pentru seturile de infuzie, nu am mai revenit la abdomen. E ciudat, când nu îmi văd setul de infuzie, parcă nici nu îl am. M-am obișnuit cu pompa în buzunar non-stop, toți pantalonii mei au buzunare și pot să port comfortabil pompa. Iar acum, că a venit vara, am observat că și fustele mele au buzunare. De unde pot concluziona că sunt înnebunită după buzunare. Sau că îmi este în continuare extrem de ușor să mă adaptez pompei.

Așa că...„Around, around” ?!?!?!

1 comment:

  1. daca rotatie duce la inspiratie then, Go ahead!
    Bafta cu soferia! sotul meu se tine de capul meu de ani de zile si eu Nu si nu, ca cica vreau limuzina cu sofer cu tot.
    Cit despre pompita vreau sa aflu cit mai multe din experiente proprii nu dupa site-uri de prezentare, ca se pare ca asta-i viitorul si pentru copila mea

    ReplyDelete