3.11.11

Noutăţi?

În 14 noiembrie se sărbătoreşte Ziua Mondială a Diabetului. Dar v-am mai spus asta. Risc să devin plictisitoare, ştiu. Dar, cum am promis ieri, o să încerc să postez zilnic. Aşa că azi, o listă scurtă de noutăţi:
  • În 19 octombrie am avut ultima întâlnire cu diabetologul. Hemoglobina glicozilată? 7,6%. Se poate şi mai bine!
  • Am luat pauză de la sport. Şi se vede. Dorm prost, n-am energie. Şi glicemiile-s aiurea.
  • În ultimele 2 luni, am avut tot felul de lucruri pe primul plan. Schimbări, schimbări. Aşa că eu - şi implicit diabetul - am ajuns pe plan secund. Vedeţi aici vreun cerc vicios?
  • Sunt groaznică la ţinut jurnalul de glicemii. Şi ce sens are să notez zilnic, timp de trei luni, pentru ca endocrinologul să se uite doar pe valorile din ultimile două săptămâni?
  • Legat de jurnal, ca să-mi fac viaţa mai uşoară, am decis să investesc într-un sistem de "data management" pentru glucometru şi pompă. Pot downloada datele şi din glucometru, şi din pompă, programul le prezintă în tabele, grafice, etc. Am sunat la numărul de contact al producătorului. Mi-au promis că mă contactează când au produsul pe stoc. De atunci au trecut trei luni. Noroc că există amazon.com .
  • Mâine e prima vineri din Blue Fridays. Purtaţi ceva albastru!

No comments:

Post a Comment